joi, 22 mai 2008


Un comentariu:

Milady of the Lake spunea...

Ok, frumoasa compunerea din pliante, frumoase vorbele din blog, dar eu fiind o fire mai matematica as vrea FAPTE, nu vorbe. As vrea sa stiu ce planuri aveti pentru viitorul mandat, intrucat toti ceilalti candidati au obiective destul de banale, nimic marcant, am auzit chiar de punerea de borduri in...sate?!? Si asa operatiunea "Bordura" in oras a fost o initiativa inutila, in loc sa se asfalteze gropile s-au pus borduri...interese locale, clar... M-am saturat de minciunile tuturor pensionarilor care nu se retrag sa lase oameni mai tineri si mai competenti sa candideze (ex Manageri cu experienta, dar ca sa va pot vota am nevoie de un plan.
Propun cateva probleme pentru discutie:
- rezolvarea problemei legate de drumuri (drumuri intens circulate in care strici suspensiile);
- rezolvarea problemei maidanezilor in mod civilizat, nu cu otrava, ca in Evul Mediu... "Civilizat" inseamna un contract cu o asociatie de renume cum ar fi Vier Pfoten, care sa ii sterilizeze sa nu se mai inmulteasca si sa construiasca un adapost din contributii private si o suma modica luata de la fiecare cetatean lunar (cred ca oricine ar fi dispus sa dea 1 RON pe luna pentru a rezolva civilizat o problema.... Otravirea nu rezolva nimic pentru ca oricum se inmultesc in continuare si e inestetica privelistea animalelor agonizand pe strazi intr-un oras care se vrea european. Si inumana.
- problema gunoaielor si a poluarii. Ar fi cazul sa se demareze un proiect de colectare a deseurilor pe categorii, ca in Occident, si amenzi grase pentru cei ce nu respecta. E cazul sa devenim civilizati. De asemenea amenzi pentru cei care arunca gunoaie pe strada. Si cosuri de gunoi mai dese pentru ca nu oricine are rabdarea mea sa tina gunoaie in geanta pana gaseste o pubela...
Consider ca aceste trei probleme sunt printre cele mai importante pentru a capata imaginea unui oras civilizat in care investitorii sa aiba curajul sa apara. Idei am destule, pacat ca nu candidez si eu :) Sper doar ca si dumneavoastra le aveti... Si da, ne cunoastem, Braila e mica... :)